×
Market Ludmila
FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Ile to kosztuje? 
Na terenie miasta Kraśnik Fabryczny, Kraśnik Stary, Wyżnianka, Wyżnianka Kol., Wyżnica, Wyżnica Kol., Suchynia dostawa kosztuje 6,99 zł. Do 5 km od granic miasta koszt dostawy wynosi 9,99 zł, natomiast do 25 km - 19,99 zł. 
Zamówienia powyżej 50 zł realizujemy ZA DARMO.
Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy BEZPŁATNIE.

Kiedy otrzymam złożone zamówienie?
Zamówienia realizujemy zgodnie z wybranym przez Klienta przedziale czasowym. Najbliższy możliwy termin dostawy można sprawdzić na naszej stronie internetowej. 

Czy mogę coś dodać do złożonego zamówienia ?
Tak. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie marketludmila.pl w zakładce Kontakt. 

Jak mogę sprawdzić czy zamówienie zostało przyjęte ?
Po złożeniu zamówienia na stronie wyświetla się komunikat: Twoje zamówienie zostało wysłane. Na podany adres mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia. 

Czy mogę zamienić termin dostawy złożonego zamówienia?
Tak. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.marketludmila.pl w zakładce Kontakt. 

W jaki sposób odbywa się odbiór osobisty ?
Odbiór osobisty odbywa się w bezpieczny sposób z tyłu sklepu. Należy zadzwonić pod numer telefonu podany w zakładce kontakt i podać numer zamówienia. Nasz Pracownik wyda Państwu zamówienie. Płatność odbywa się zarówno kartą i jak i gotówką. 

Czy mogę zrobić zamówienie dla kogoś innego np. dla rodziców ? 

Oczywiście! Należy złożyć zamówienie na stronie www.marketludmila.pl. W  komentarzu prosimy napisać kto będzie płacił za zamówienie i jaki jest adres  dostawy. Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy kopię paragonu wraz z danymi do przelewu. Po otrzymaniu przez nas płatności lub potwierdzenia przelewu zakupy zostaną dostarczone pod wskazany adres.

Dlaczego nie mogę się zarejestrować ? 

Prosimy postępować według poleceń  pojawiających się na ekranie. Uwaga! Należy kliknąć w link otrzymany mailem na podany przez Państwa adres mailowy. Jest to potwierdzenie rejestracji.  W przypadku problemów prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.marketludmila.pl w zakładce Kontakt.

A jeśli zapomniałem hasła do logowania?
W zakładce Logowanie kliknij Nie pamiętam hasła. Na podany adres mailowy wyślemy nowe hasło. Należy zalogować się do swojej skrzynki, kliknąć link i wpisać podane hasło. Hasło zawsze można zmienić w Panelu Klienta.

Zamów w kilku prostych krokach
1
Wybierz produkty z listy
i dodaj je do koszyka
2
Wybierz dogodną godzinę dostawy zakupów
3
Podaj adres
dostawy
4
Zakupy dostarczymy pod podany adres